Veszélyben a kamionsofőrök állása, jönnek az önvezető monstrumok
Nehogy azt gondoljuk, hogy az önvezető technológiák csak a személyautók piacát támadják le.
Nehogy azt gondoljuk, hogy az önvezető technológiák csak a személyautók piacát támadják le.
Az Apple a tervek szerint a munkatársait szállítja majd a cég egyik épületéből a másikba.
Az olasz gyártó megszépített új nagy autója modern fényszórót és a korábbiaknál fejlettebb fedélzeti elektronikát kapott.
Könnyen lehet, hogy a száguldó cirkuszban egy jelenleg még nagyon fontos pozícióban lévő ember hamarosan elveszíti az állását.
A Washingtoni Egyetem kutatói egy ijesztő hackelést demonstráltak, amelyet igen könnyű végrehajtani, viszont súlyos balesetekhez vezethet.
Nem Budapest az egyetlen, ahol óvakodnak a dugódíjtól. Évtizedes próbálkozások ellenére sincs univerzális megoldás a nagyvárosi torlódások ellen, és az önvezető autók elterjedéséig csak részmegoldások várhatók.
A Mercedes szerint a kormány és pedál nélküli autókért a kezdeti időkben nagyon komoly összegeket kell majd fizetni.
A francia Navya Arma 2014 óta fejleszti a 15 fős, elektromos meghajtású önvezető minibuszait. Amerika után most Berlinben is tesztelnek.
A közeli jövőben az ilyen esetek számíthatnak rendkívülinek.
A tesztpálya első üteme készülhet el tavaszra vagy nyárra. A költségek eddig 42 milliárd forintnál tartanak.
Nem mindenhol örülnek az önvezető autók megjelenésének. Míg Németországban már saját KRESZ-táblája is van a gépeknek, a világ másik felén épp most tiltják ki az utakról őket.
Merész kijelentést tett Elon Musk, a Tesla és a SpaceX vezére, de pont ő az, akinek a szavára minden helyzetben érdemes adni.
Már nem kell sokat várni arra, hogy a teljesen önvezető autók elárasszák az utakat.
Egyelőre hús-vér sofőrök is ülnek a kormánynál, ez volt a magyar közúti tesztelés egyik alapfeltétele.
Az elektromos meghajtást kapó T-pod elég jó paraméterekkel rendelkezik, szépségdíjat viszont biztosan nem nyernek vele.
Az amerikai Hyperlane nevű cég konkrét javaslattal állt elő, hogy hogyan közlekedjenek az önvezető autók az autópályán.
Nagyon fontos szerződést írt alá hétfőn a Google, ami megmutatja, hogyan kell elképzelni a jövő közösségi közlekedését.
Az autóversenyeknél mindig izgalmas azt a kameraállást látni, amikor (majdnem) a sofőr szemszögéből mutatják a versenyt, itt azonban nincs sofőr. De ettől lett olyan jó az egész.
Az amerikai közlekedésbiztonsági felügyelet szakemberei 510 MB adatot nyertek ki a Tesla-roncsból, amiből kirajzolódni látszik a halálos baleset oka is.
A hagyományos értelemben vett autózás utolsó órájában vagyunk, erre figyelmeztet most a Lexus.